痛着喊着用力哭泣

抵过那一抹哀伤。为爱执着。。。

when you are gone


When you walk away
当你离开时
I count the steps that you take
我默默地数着你留下的脚印
Do you see how much I need you right now?
你知道我现在有多么需要你吗?

When you're gone
自从你离开后
The pieces of my heart are missing you
我那破碎的心就不停的想着你
When you're gone
自从你离开以后
The face I came to know is missing too
你那熟悉的面孔就总在我脑海里浮现
When you're gone
自从你离开后
The words I need to hear to always get me through the day And make it OK
我渴望听到你的声音,让我坚强的走过这段日子
I miss you
我想,我太思念你了

I haven't felt this way before
我从未有过这种感受
Everything that I do reminds me of you
我做的每件事都会让我想起你
And the clothes you left,they lie on the floor
你留下的衣服,还静静地躺在地上
And they smell just like you I love the things that you do






它们带着你的气味,让我回忆起你的一切

评论

© 痛着喊着用力哭泣 / Powered by LOFTER